Saturday, 25 February 2012

KITA SAYANG AWAKKK :')

Mesti korang nak tahu siapa mamat kat atas ni kan ?
haaa ~ dia BOYFRIEND TERBARUU itewww :P 
nama dia ? Hanif . umur dia ? 17 tahun lerrr :) muda lagi ken ken ? ^^
memey ahhh . hahahaa :D
itew sayang diaa ketad-ketad !<3
tapikann , itew tengok dia mcam tak sayang itew jea tauu :'(
bila itew tanya dia , 'bie , sayang baby tak ?'
dia jawab macam tak ikhlas jeee . ummmm .
itew taktahu lah dia sayang itew ke takk :(
Bieee , adakah bie sayang baby sangat-2 ? dengan ikhlas ?
kalau bie rasa bosan couple ngn bby ,
bie bagthuu aww . jangan buat diam jeee .
bby tak bie susah sebab bby .
yelahkann , itew dok berjauhan . 
tak boleyy jumpa slalu :(
lain lah macam ex-gf bie duluuuu , stay KL , boleh jumpa slalu kann ?
ummmmm , tapelahh . walauapapun . BABY SAYANG BIE SANGAT-SANGAT TAUU <3
k baiiii :) :D 



No comments:

Post a Comment